Dwójka nauczycieli biorących udział w szkoleniu to Justyna Kostecka i Aleksander Szajek. Szkolenie nosiło nazwę: "Teaching geodesy and electrical subjects - training for teachers with CAD elements & flipped teaching" i odbywało się w ramach programu Erasmus+ Edukacja szkolna, akcja Mobilność kadry edukacji szkolnej.
Organizacją przyjmującą nauczycieli przedmiotów zawodowych i organizującą szkolenie była firma Enso Group Ltd z Wielkiej Brytanii. Językiem szkolenia był angielski. - Prowadząca, pani Swati Chougule, mieszkająca w Szkocji, w przystępny sposób przekazała swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania komputerowego, dając przy tym przykład prowadzenia lekcji z uczniami. Jej życzliwość i pomoc w każdym napotykanym problemie oraz elastyczne godziny zajęć pozwalały na skuteczne przyswajanie materiału. Możliwe było przy tym wzajemne poznanie się i rozmowa nie tylko na tematy związane z kursem, przez co nieraz wydłużał się czas tych spotkań, a ostatecznie i tak go brakowało - informuje Justyna Kostecka.
Zdobytą wiedzę z zakresu rysunku technicznego będą mogli wykorzystać: w bezpośrednim nauczaniu podstaw wykorzystania oprogramowania do tworzenia projektów i wizualizacji obiektów, oraz pośrednio do przygotowania zajęć o podstawach aksonometrii i wymiarowania. W ten sposób z perspektywy nauczyciela zoptymalizowane zostaną zarówno przygotowanie materiałów dydaktyczne jak i zróżnicowanie środków nauczania przedmiotu.
Podczas dwutygodniowego pobytu był również czas na zwiedzanie. przyrody, Nauczyciele odwiedzili miasteczka Monreale, Cefalu, Taorminę, plażę w Mondello. "Zdobyli" także Etnę. - Podziw budziła ilość zabytków i ich różnorodność stylistyczna. Na Sycylii można zobaczyć budynki arabskie, normańskie i nowożytne, ale też spotkać pozostałości starożytnych dziejów wyspy. Niezwykłe jest połączenie krajobrazów: morskiego, zurbanizowanego i górskiego, szczególnie widziane z licznych punktów widokowych i szlaków turystycznych - mówi Aleksander Szajek.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz