Zamknij

Dlaczego warto pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

14:29, 19.01.2021 Materiał zewnętrzny Aktualizacja: 00:04, 29.01.2021
Skomentuj
Miliony właścicieli stron i sklepów internetowych w Polsce i na świecie już dawno przekonały się o wysokiej skuteczności działań SEO. Profesjonalnie przeprowadzone pozycjonowanie to mnóstwo korzyści dla firmy.

Dowiedz się, czym dokładnie jest pozycjonowanie stron i co może przynieść dla Twojego biznesu.

Na czym polega pozycjonowanie strony?

SEO (skrót z ang. Search Engine Optimization) to jeden ze sposobów promowania witryny, bloga albo e-sklepu w sieci. Obejmuje wiele różnych działań, dzięki którym Google uznaje serwis za wartościowy dla użytkownika i zaczyna go wyświetlać na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do wspomnianych czynności należą zarówno działania w obrębie strony (on-site), jak i poza nią (off-site). Są to m.in.: staranna analiza techniczna i optymalizacja witryny, tworzenie autorskich, interesujących dla czytelnika treści, tzw. link building, czyli budowanie profilu linków prowadzących do serwisu, regularny monitoring pozycji oraz wiele innych działań.

Wysokie pozycje to wysoki ruch na stronie

Pozycjonowanie stron przynosi wiele korzyści, wśród których szczególnie istotne jest zdobycie wysokich pozycji na konkretne słowa kluczowe. To oznacza, że po wpisaniu przez użytkownika określonych fraz w pasku wyszukiwarki, związanych z Twoim asortymentem lub usługami, wyświetli mu się odnośnik do Twojej domeny. Dzięki działaniom SEO trafisz do jeszcze większej grupy odbiorców i zwiększysz popularność swojego serwisu. Niepozycjonowana witryna może znaleźć się daleko w wynikach Google, co wpłynie negatywnie na jej widoczność i liczbę odwiedzających ją użytkowników. Wysokie pozycje to natomiast duży ruch na stronie, co przekłada się na większą liczbę potencjalnych klientów i wyższe zyski sprzedażowe.

Dotarcie do wybranej grupy docelowej

Pozycjonowanie stron na konkretne frazy i słowa kluczowe pozwala dotrzeć do określonej grupy docelowej, czyli do osób, które są realnie zainteresowane Twoimi produktami lub usługami. Na przykład, jeśli prowadzisz salon kosmetyczny w Kłodzku albo niewielki sklep internetowy z ręcznie robioną biżuterią, możesz dotrzeć do użytkowników, którzy wpiszą w wyszukiwarkę słowa "kosmetyczka Kłodzko" czy też "kolczyki handmade". Osoby wpisujące w Google tego typu frazy są zainteresowane dokładnie tym, co oferujesz. Żadna kampania reklamowa w social media, typu display czy też bezpośrednia nie pozwoli Ci dotrzeć do Twojego targetu tak dokładnie, jak działania SEO. Skuteczniejsze dotarcie do zainteresowanych Twoim produktem bądź usługami potencjalnych klientów może przełożyć się na lepszą sprzedaż.

Doświadczona agencja SEO

Pozycjonowanie serwisu to niełatwe, czasochłonne zadanie, wymagające dużego doświadczenia, umiejętności oraz specjalistycznych narzędzi. Dlatego najlepiej zaufać w tym zakresie ekspertom. Agencja SEO Artefakt oferuje kompleksowe usługi z zakresu pozycjonowania sklepów, blogów oraz stron internetowych dowolnej wielkości. Może się poszczycić szerokim gronem stałych klientów, zadowolonych z wysokich pozycji i uzyskanych wyników biznesowych.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl.

(Materiał zewnętrzny)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%