sprawdzanie i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych i kubaturowych, planowanie, bieżącą kontrolę i rozliczanie inwestycji w zakresie inwestycji drogowych i kubaturowych, nadzór nad stanem nawierzchni dróg gminnych i chodników, współpracę z instytucjami powołanymi do realizacji zadań użyteczności publicznej w zakresie dróg, budowy, modernizacji dróg oraz ich utrzymania, uzgadnianie dokumentacji projektowych, sporządzanie zapotrzebowania do budżetu w powierzonym zakresie, poszukiwanie i ocena możliwości finansowania inwestycji drogowych ze środków zewnętrznych. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej (załącznik do naboru).
https://bip3.wokiss.pl/koscianm/bip/nabor-na-wolne-stanowiska.html
StPr/24/0943
data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
wynagrodzenie od od 5 000 do 8 000 PLN