Galeria Leszno, która jest chętnie odwiedzana także przez mieszkańców naszego powiatu, powiększy się o nowy obiekt. Ponadto główna bryła budynku także zostanie powiększona. Już wiadomo, jakie sklepy znajdą się w nowym obiekcie, który zyska nazwę Park Leszno 2.
Jak informuje portal Leszno24 pod koniec października podpisano umowę na budowę Parku Leszno 2, który powstanie naprzeciwko Castoramy i wejścia do głównego budynku galerii. Będzie on nosić nazwę Park Leszno 2, gdyż będzie składał się z niezależnych sklepów z oddzielnymi wejściami. Dodajmy, że Park Leszno 1 już istnieje, a swoją siedzibę ma w nim 8 sklepów z różnych branży, w tym meblowej, elektronicznej, drogeryjnej, odzieżowej i zoologicznej.
Tymczasem drugi park, który dopiero powstanie, już został w pełni skomercjalizowany. Zatem wiadomo, jakie sklepy się w nim znajdą. Będą wśród nich marki, jakich nie ma jeszcze w Lesznie, a tym bardziej w Kościanie. Zdjęcia przedstawiają moment podpisania umowy.
Generalny wykonawcą prac budowlanych przy Parku Leszno 2 została firma Real Leszno sp. z o.o. sp. k. Po rozbudowie powierzchnia całego kompleksu, a więc Galerii Leszno oraz Parku Leszno 1 (oddanego do użytku w roku 2016) i Parku Leszno 2 będzie wynosić 43.200 m2 – obecnie to 40 000 m2.
W nowym Parku Leszno 2 będą znajdą się takie sieci, jak: TK Maxx (na powierzchni około 1706 m2), Woolworth (około 915 m2), drogeria DM (około 600 m2).
– Jestem przekonana, że obecność nowych marek przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności Galerii Leszno i przyciągnie jeszcze większą liczbę klientów. W przypadku sklepów TK Maxx i Woolworth, będą to absolutne debiuty tych marek w Lesznie, a ich oferta stanowi doskonałe uzupełnienie naszego portfolio najemców – mówi Monika Alicka-Yiannacos, Country Director w ST Plaza Management Sp. z o.o., zarządcy Galerii Leszno.
TK Maxx to wiodący w Europie sprzedawca ubrań, butów, akcesoriów czy produktów dla domu znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Marka oferuje produkty nawet do 60 proc. taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Wszystko za sprawą modelu off-price, który polega na dystrybucji produktów pochodzących od znanych projektantów w okazyjnych cenach. Oferta Woolworth obejmuje m. in. odzież dla całej rodziny, artykuły gospodarstwa domowego, a także zabawki i akcesoria dla dzieci. Wśród asortymentu znaleźć można też produkty sezonowe, takie jak dekoracje i prezenty na święta. W asortymencie DM znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne, kosmetyki czy perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością cieszą się produkty marek własnych.
Otwarcie nowego obiektu zaplanowane jest na październik 2025 roku. To pierwszy etap rozbudowy Galerii Leszno, gdyż dodatkowo uzyskane zostało pozwolenie na dobudowanie do głównej bryły dwupoziomowej powierzchni handlowej o łącznej wielkości około 3000 m2. W tej chwili prowadzone są intensywne rozmowy z najemcami zainteresowanymi wynajęciem tej powierzchni.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz