Zamknij

Kandydat na burmistrza Krzywinia przedstawia program i swoją drużynę [ZDJĘCIA]

07:14, 02.03.2024 Milena Waldowska Aktualizacja: 08:19, 07.03.2024
Skomentuj

W piątkowy wieczór w Domu Strażaka w Krzywiniu odbyło się spotkanie wyborcze Przemysława Kaczora, który powalczy o stanowisko burmistrza miasta i gminy Krzywiń w nadchodzących wyborach samorządowych. Wydarzenie wzbudziło zainteresowanie wielu mieszkańców gminy.

Przemysław Kaczor swoją kandydaturę ogłosił oficjalnie 2 lutego na swoim profilu na Facebooku. Kandydat znany w swojej gminie jest przede wszystkim z tego, że od 10 lat pełni funkcję prezesa lokalnego klubu piłkarskiego Promień Krzywiń. Teraz postanowił zawalczyć o fotel burmistrza swojej gminy.

Na spotkanie wyborcze przyszło mnóstwo osób, a sala była pełna. Wśród nich byli zwolennicy kandydata, ale również osoby, które chciały posłuchać, co ma do powiedzenia.

Od kwietnia ubiegłego roku, kiedy zapadła wstępna decyzja, że będę ubiegał się o stanowisko burmistrza miasta i gminy Krzywiń sukcesywnie, krok po kroku, poprzez rozmowy z mieszkańcami, organizacjami, grupami społecznymi, a także dzisiejsze spotkanie, utwierdzałem się  w przekonaniu, że podjąłem słuszną decyzję. Ci oto kandydaci są tego żywym przykładem stwierdził Przemysław Kaczor.

[FOTORELACJA]2394[/FOTORELACJA]

Kandydaci na radnych

Po słowach wstępu Przemysław Kaczor przeszedł do przedstawienia kolejno kandydatów na radnych do Rady Miejskiej Krzywinia. Będą oni startować z KWW Przemysława Kaczora. Łącznie 14 kandydatów ze wszystkich okręgów wyborczych poza okręgiem nr 6 w Jerce. Jak stwierdził Przemysław Kaczor, niewystawienie nikogo z  z jego komitetu w tym okręgu jest celowym zadaniem. Od lat bowiem bardzo dobrze układa się jego współpraca z obecną radną Hanna Frankiewicz, która w wyborach startuje z innego komitetu. By nie robić konkurencji kandydatce, Przemysław Kaczor zdecydował o niewystawianiu swojego innego kandydata.

Każdy z kandydatów ma swój własny program. Pracowali nad nim kilka miesięcy poprzez spotkania z mieszkańcami, rozmowy. To jest istotne. Nie ma czegoś takiego w naszej grupie, że to ja wprowadzam program danego okręgu. To są natomiast głębokie analizy i problemy każdego okręgu. Rozmawiamy o nich i wyciągamy realne możliwości działania na rzecz danej miejscowościzapewnia kandydat na burmistrza.

Wśród obecnych kandydatów na radnych znalazła się również czwórka osób, które będą ubiegać się o mandat radnego powiatowego. Pojawią się oni jednak na liście wyborczej Aktywnego Samorządu. Jak wyjaśnił Przemysław Kaczor, jego komitet wyborczy chciał wystawić własną listę kandydatów do powiatu. Okazało się to jednak trudnym zadaniem. Z tego powodu skorzystał z propozycji burmistrza Czempinia Konrada Malickiego, by wesprzeć listę Aktywnego Samorządu. Zawarto kompromis i 4 kandydatów z tej listy w okręgu nr 2, na który składają się gmina Krzywiń i gmina Kościan, to osoby popierające Przemysława Kaczora. Na liście każdego komitetu z kolei maksymalnie może być 8 kandydatów.

Program wyborczy

Następnie Przemysław Kaczor przeszedł do omawiania swojego programu wyborczego. Znalazło się w nim kilka różnych aspektów. Zwrócił uwagę, że ważna jest współpraca na wszystkich szczeblach samorządu, ale również z rządem.

Na pierwszy filar składa się "mądre oszczędzanie", czyli aktywne pozyskiwanie funduszy zewnętrznych, współpraca z organizacjami samorządowymi i z mieszkańcami. Tutaj kandydat mocno skupił się na omówieniu możliwości skorzystania z funduszy Unii Europejskiej w nowej perspektywie finansowej. Wspomniał, że jeśli wygra wybory, szczególny nacisk położy na budowę ścieżek rowerowych na terenie gminy. Z kolei w perspektywie odmrożenia cen energii elektrycznej istotny jest rozwój klastra energii powiatu kościańskiego. Ważna będzie ponadto wymiana na terenie gminy oświetlenia na energooszczędne typu LED.

Chcemy utworzyć zakład gospodarki komunalnejpodkreślił KaczorBieżące utrzymanie dróg w gminie, czystości, stwarzanie możliwości ubiegania się o dodatkowe środki – to jest wymagające. Przygotowując kampanię odwiedziłem kilka samorządów. Dlatego szukać nie trzeba. Gminy Osieczna i Czempiń bardzo dobrze postawili na związek komunalny. To rzecz wymagająca środków, ale efektywna i rentowna.

Przemysław Kaczor zwrócił także uwagę na konieczność rozbudowy w gminie sieci szerokopasmowej, czyli światłowodu. Kolejne ważne i zarazem szerokie tematy to oświata, kultura i rozrywka oraz sport. W kwestii kultury kandydat wymienił konieczność utworzenia Gminnego Ośrodka Kultury z bogatą ofertą kulturalną, która inicjowałaby wiele imprez, w tym plenerowych z dniami miasta na czele. W Krzywiniu nie było bowiem dotychczas święta miasta czy gminy. W kwestii sportu kandydat chciałby z kolei powołać lokalnego animatora sportu, który będzie koordynował wszelkie działania sportowe.

Kandydat odniósł się także do konieczności wspierania rolnictwa, w tym rozwiniętego na terenie gminy sadownictwa. Niemniej istotna jest współpraca samorządu z organizacjami pozarządowymi i stworzenie dla nich mechanizmu pomocy.

Podsumowanie

Przemysław Kaczor odniósł się na koniec do własnych kompetencji i swojego młodego wieku. Ma bowiem 34 lata. Zauważył, że Konrad Malicki obejmując stanowisko burmistrza Czempinia miał 29 lat, a rządzi już dwie kadencje. Z kolei burmistrz Śmigla Małgorzata Adamczak zostając burmistrzem nie miała wcześniejszego doświadczenia w samorządzie, a świetnie sobie radzi już kolejną kadencję.

Kompetencje buduje się poprzez doświadczenie. To czas, kiedy człowiek się uczy i poznaje pewne rzeczy. Będę miał zespół ludzi, którymi się będę otaczał. Oni będą mieć wiedzę na temat wielu spraw i będę mógł z nimi budować pewne działania. A żaden z moich kontrkandydatów także burmistrzem dotychczas nie był. Kompetencje mamy więc wszyscy podobnemówi Kaczor.

Kilkakrotnie podkreślił także, że będzie stawiał na dialog, współpracę i konstruktywne rozmowy.

[ZT]81739[/ZT]

(Milena Waldowska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(127)

wyborcawyborca

17 1

A jakieś konkrety to kiedy? Bo tak ogólnikowo to ja bym chyba umiał bez przygotowania. Wiadomo, że każdy będzie chciał budować drogi i ścieżki jest to stały element u wszystkich kandydatów. Przygotowanie merytoryczne, moim zdaniem bardzo bardzo blado. Jak może mówić, że Dworek Wańkowiczów czy Przedszkole w Krzywiniu zostało sprzedane? Skoro zostało przekazane. Czy Pan wie gdzie? Moim zdaniem wprowadzanie w błąd ludzi na tak ważnej konferencji jest trochę kiepskie. Osoba kandydująca na Burmistrza musi znać problemy gminy i to co się dzieje z obiektami gminnymi! Uczyć to się można na szeregowym stanowisku a nie na stanowisku Burmistrza. 11:53, 02.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaJa

6 2

W punkt 👍 12:09, 02.03.2024


WyborcaWyborca

6 2

Zaczyna się.
Brawo Panie Zieliński 😁 12:42, 02.03.2024


JanJan

7 1

Tu nie trzeba żadnych Panów, aby stwierdzić, że faktycznie wypadło to niestety dość kiepsko. 12:45, 02.03.2024


reo

RolnikRolnik

8 1

Czy dobrze mi powiedziano, że padł tam pomysł o zawiązanie organizacji, która będzie organizować szkolenia dla rolników? Jeśli tak to pytanie moje jest po co? Skoro jedna już jest i o dziwo działa naprawdę bardzo prężnie m.in w temacie szkoleń. Dodatkowo w WIR zaczęły chyba pracować nowe osoby, które widać również mają ochotę dzielić się wiedzą i pierwsze szkolenia za również się odbyły. Chyba czas odrobić lekcję. 12:11, 02.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Oj tam Oj tam

6 0

Przecież Trzeba zaproponować co już działa albo się robi 🤣 12:36, 02.03.2024


W punktW punkt

6 0

Tak jak z tą ścieżką rowerową z Jerki do Czerwonej Wsi. Czekam na odpowiedź Pana Burmistrza lub Pani Honoraty 12:46, 02.03.2024


Asy Asy

6 1

Pan chce każdemu dogodzić . Jest stowarzyszenie złoty kłos to po co następne o jakich oszczędnościach Pan mówi prosimy konkrety !!! Mówić i obiecywać to jedno a realizować to drugie . 13:10, 02.03.2024


PytaniePytanie

4 2

Jak wprowadza ludzi w błąd w tak ważnej sprawie dla Jerki jaką jest Dworek na takiej „konferencji” to co jeszcze mijało się tam z prawdą ? A w ogóle miał prawo użyć osób burmistrzów sąsiednich gmin ? Naprawdę czują się mu równi ? Malicki raczej go przewyższa wykształceniem a Adamczak to chyba przepaść z nim totalna … 12:34, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Słuchacz Słuchacz

10 5

O Pan Kaczor nie w temacie jeśli chodzi o dworek Wańkowiczów mizernie .😀😀
Ścieżka do Czerwonej wsi znalazl znawcę Kaczmarka obecnego radnego od kapusty padłem .Frankiewicz że robi koło d…Majchrzakowi to wiadomo ona tak jak Kaczmarek jak wiatr zawieje .
Jednym słowem Czyli ASY w komplecie czyli nic nowego nie będzie u tego Pana 😀 bo to po prostu ta sama ekipa .Nowak źle skończył bo słuchał zachcianek mieszkańców i jeśli tutaj jest ten sam plan to oszczędności nie będzie .Ludzie ogarnijcie się .Nie głosujecie na tego Pana bo on pojęcia nie ma słuchać się tego nie dało . 13:08, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaczmarekKaczmarek

5 0

Słyszałem, że w kwestii ścieżki do Czerwonej Wsi dopytywał czy wspominał Radnego Kaczmarka. Śmiech na sali! Jakie on ma kompetencje w tej kwestii? Tacy ludzie będą decydować o inwestycjach w naszej małej ojczyźnie? Chroń nas Panie Boże. Poplątane z pomylonym. 13:13, 02.03.2024


KrzywiniakKrzywiniak

9 3

chyba sodówka uderzyła do tej pieknej główki - najpier mówi że kompetencje buduje się przez doświadczenie a potem że krupka i Mjachrzak maja takie same 🤣więc informuję że Majchrzak był radnym i to dłużej niż Ten piekny pan pracował w urzędzie a o Krupce nie wspomne by wstydu tu oszczędzić, troche szacunku i pokory dla ludzi ale wimy skąd te ataki - zufał pan nieodpowidnim ludziom ... 13:12, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sąsiad Sąsiad

10 3

Gościu się chyba naćpał ile on pracował w urzędzie ze dwa lata i to na 2 stanowiskach nigdzie nie nadawał taki słabeusz .W piłkę tylko umie grać i to jak nasza reprezentacja Polski za duże pieniądze .Rodzice ciemnota która mu łoży a on siedzi i *%#)!& w Stołek w domku z dziećmi .Wiedzy zero Majchrzakowi i Krupce do Pięt nie dorasta 14:46, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Boniek Boniek

2 1

Drogi Panie. On nawet w piłkę grać nie umiał delikatny jak baletnica. Był prezesem i księgowym czyli sam pieniążki rozliczał nasze czyli rodziców 16:33, 02.03.2024


Agent Agent

8 2

O brakuje lidera ASów widać świeża krew wszyscy kumple Kobusa 😊 14:49, 02.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

6 1

ta ekipa chyba mysli że my idioci jestesmy i uwierzymy w te opowieści " że Kobusa z nami nie ma" bo go ...akurat na sali nie było, tam cała ekipa i biznesmeni kobusa albo startują albo popierają - wystarczy spojrzec na tych z Jerki (inwestycje dla nich szły pełną parą - wodociagi, drogi, kanalizacja, itd a my się na wisce nie moglismy doprosić ) albo na tego ze zbęch - ile on bierze za zieleń ? kto wie za co? 15:10, 02.03.2024


WyborcaWyborca

0 0

Kobus ile moģł to "wyciagnął" z gminy i uciekł na Dyrektora. Teraz kolej na pompowanie powiatu 16:21, 05.03.2024


uważaj rodzicuuważaj rodzicu

10 3

czy mi się wydaje czy on wczoraj powiedział że nie ma płynności w promieniu bo gmina mu konkursu nie zrobiła tak jak chciał? Taka uwaga dla Pana Ładnego - jestes Pan prezesem i sie takimi lamentami nie osmieszaj to twój ból d..y by promień miał kasę bo chyba ci za to płacą ze składek rodziców? czy sie mylę? Jak ty chcesz zarządzać gminą ? a czasy kobusa gdy dawał co promień chciał chwilowo, ale mam nadzieję że na zawsze, się skończyły 15:05, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObietywnieObietywnie

5 1

O co wam chodzi ? Przecież ładny jest 😍 15:41, 02.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgaAga

1 0

Kwestia gustu. Nic specjalnego i jeszcze bez j*j 17:40, 02.03.2024


Fredzia Fredzia

1 0

Pani Motławskiej ,już podziękujemy -fotelik bujany i gazetka ,a nie pchać się do koryta. 21:29, 02.03.2024


GierekGierek

6 1

Komuna wraca. Komunalka, dni miasta, animatorzy,imprezy-swietujmy, bawmy się a dookoła niech się sypie. Zero konkretów. Facet miał odsunąć świnie od koryta a oni tylko koryto zmienili. Proszę zróbcie audyt w tym klubie i każdy zobaczy jak pan prezes pieniążki przepuścił. 16:29, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bielewianin Bielewianin

9 4

Ludzie zrozumcie jedno. Pan Kaczor jest prezesem i księgowym jednocześnie w klubie. Pieniądze ma z gminy chyba 130tys, ze składek naszych czyli rodziców, od sponsorów. Dodatkowo płacimy za ubiór, dresy itd. A on jeszcze gada ,że klub nie ma płynności finansowej. Niech wpuści tam kogoś i zrobi audyt ale tego nie zrobi bo brudy wyszłyby na wierzch. Najpierw jadł z ręki burmistrza załatwili mu pracę i ostrzył ołówki w gminie , za szkołę mu zapłacili i studia sobie zrobił a teraz się od nich odcina. Taki niezależny. Zrobić audyt w Promieniu!!! 17:03, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeutralnyNeutralny

7 5

Ludzie gdzie macie oczy?Majchrzak nawet nie był zameldowany w naszej gminie raptem 3tyg temu zameldował się w Jerce u Piechla co on może wiedzieć o gminie jak cały czas mieszkał w Poznaniu.Kaczor,Krupka 50x50% 17:17, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KonfaKonfa

4 1

Po tej Konferencji to chyba może startować ale kolejny raz na Prezesa klubu a nie na Burmistrza. Z tego co wiem był zameldowany cały czas w Kopaszewie. I nie mieszkał w Poznaniu. Jak nie wiesz to nie pisz. Kaczor za Krupką 18:34, 02.03.2024


KopaszewoKopaszewo

8 7

Majchrzak miał już swoją szansę i niestety jakoś nie przekonał ludzi mam nadzieję że i teraz tak będzie na moje ktoś kto mieszkł po za gmina nie powinien startowac 17:21, 02.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BoniekBoniek

3 2

Dlatego ktoś kto nie ma pojęcia o piłce i szkoleniu dzieci zarządza klubem w Krzywiniu. 17:30, 02.03.2024


Na twojeNa twoje

4 3

A na moje prawo jest takie, że nawet nie musi mieszkać w danej gminie. Co mi za różnica czy Burmistrz będzie mieszkał w Jerce czy Śremie? Ważne żeby Gmina się rozwijała i piękniała. 18:36, 02.03.2024


krzywińkrzywiń

0 1

do "na twoje" dla mnie ważne 20:05, 02.03.2024


BoniekBoniek

4 2

Dlatego ktoś kto nie ma pojęcia o piłce i szkoleniu dzieci zarządza klubem w Krzywiniu. 17:38, 02.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

1 0

😮🙄 17:49, 02.03.2024


Tajemnica Tajemnica

1 0

A to kobis go przypadkiem nie namaścił bo to kumpel jest ? Bo dotacje na pewno kobus pchał dla niego z gminy 18:07, 03.03.2024


JereckiJerecki

8 2

Kaczor? Słyszałem, że kampanię robi mu dawny sekretarz gminy Bratus Kobuz. No to faktycznie autorytet polityczny. A sam pan Kaczor za bardzo zachłysnął się - byciem burmistrzem 18:19, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SyanleySyanley

7 2

Kaczor pracę dostał w umig na pewno nie z powodu kompetencji,tylko po znajomości, 18:59, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZosiaZosia

4 1

Kaczora wprowadził do gminy ten co" skromnie"się nazwał liderem,nie wróży nic dobrego 19:23, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciemny ród Ciemny ród

2 1

A z czego Kaczor ma na kampanię ? Z promienia czy z Asów ? 20:26, 02.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ha ha ha ha ha ha

1 0

no ja myslę że raczej z "biznesu" okolicznego 20:40, 02.03.2024


BasiaBasia

1 1

Oczywiście,że z promienia. Za wynajem sali płaci? Audyt w Promieniu popieram 20:44, 02.03.2024


obserwatorobserwator

9 1

Burmistrz z Czempinia i ze Śmigla popierają Kaczora i to towarzystwo? no nie wierzę , oj bartus mocno tu miesza by zostać "szefem" nie wyszło z sejmem w województwie go nie chcieli , spółki Danko nie chca mu dać to czas wracać do gminy ale jaja 20:43, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzywiniakKrzywiniak

6 1

Ciekaw jestem jak można wciągnąć do listy 4 osoby do powiatu, bez rozmowy z liderem AS'a Bartoszem Kobusem? Tak z ludzi robić idiotów, to aż wstyd! 20:47, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaninaJanina

7 0

Dziwne że Motlawska zmieniła swój obóz,ja takich ludzi nie szanuję,byle u koryta. 20:50, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja wos znomJa wos znom

2 4

Żeby się tam klawiatury przy produkcji tego hejtu nie zapaliły. Na ulicy powstańca Lewandowskiego wzrosło zużycie prądu. 20:56, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wieśniak Wieśniak

2 1

Kto używa dziś klawiatury? Zrób audyt w klubie jak wszystko wiesz 22:08, 02.03.2024


IwonaIwona

4 1

Tu miesza samozwańczy lider,chce wrócić do gminy, dziękujemy!to ma być świeża krew,to raczej kaszana.
20:59, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jerka CityJerka City

5 6

Nic nie wiecie o Przemku a piszecie wypociny... Tyle Wam powiem. Jesteście wpatrzeni w tego Majchrzaka jak w laleczkę. Ale prawda wyjdzie na jaw szybciej niż Wam się wydaje. Rozmowy z Krupka wyjdą za chwilę i się oczka otworzą. Powodzenia ciemnogrodzie 😉 21:09, 02.03.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

6 1

To Kaczor dogaduje się z Krupkową, żeby ukryć wszystkie wałki, jakie „zarząd Krzywinia” robił przez kilkanaście lat, w którego składzie był przyjaciel z AS Bartek Kobus, którego teraz próbuje usilnie schować do szafy. Radni Kaczora rozpowiadają takie plotki na temat Majchrzaka, próbując zamydlić obraz Bartka w tle.
Logo Kaczora widzę tak- ręka rękę myje! 21:30, 02.03.2024


A pozniejA pozniej

0 0

A później jak rozumiem jak już to zrobią to przyleci Lesław w pelerynie z napisem Super Lesiu i logiem PiS na plecach. Jaki będzie dalszy ciag tej historii i czy będzie można obejrzeć w IMAX ? 21:38, 02.03.2024


AntyZielinskiAntyZielinski

4 5

Panie Zieliński o nicku obserwator.
Zajmij sie Pan swoimi sprawami a nie siedzisz w internecie i czekasz na komentarze. Wszyscy siebie warci! Jaki ojciec taki syn 😉 21:50, 02.03.2024


AntyAnty

2 0

Chyba Pan nie trafił z tym Panem Z, który według Pana pisze te komentarze. Od jakiegoś czasu widzę go w jednej ze Śremskich restauracji ze znajomymi. Co prawda co jakiś czas spogląda w telefon, ale nie widać aby coś pisał. Chyba jednak osoba nie trafiona🤷‍♀️ 22:09, 02.03.2024


Pozazdrościć Pozazdrościć

1 1

Zazdroszczę waszej gminie. Lepiej niż w wilkowyjach. Do wyboru macie - piłkarza z aspiracjami, niespełnionych studentów szukających etatów (kandydat sam przyznaje ze przez ostatnich 5 lat jego największym osiągnięciem był ślub - dobre, a doświadczenie zbiera nieprzerwanie w jednej firmie - jeśli tak dynamicznie będzie rozwijała sie gmina jak osobista kariera… kogoś mi to przypomina), oraz Panią która polubiła ta prace i nie chcialaby szukać innej. 21:15, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoniekBoniek

3 0

Nie nazywajmy kopaczy z 7 ligi piłkarzami a reszta się zgadza 22:11, 02.03.2024


ZawiedzionyZawiedziony

6 1

Po przeczytaniu artykułu i przejrzeniu zdjęć jestem przerażony ponieważ widzę tam ludzi których dotychczas szanowałem i myślałem, że chcą dobra tej gminy. Co tam robią Panie Motławska i Marciniak ?. Czy one nie zdają sobie sprawy, że swoimi nazwiskami promują człowieka, który nie ma żadnych kompetencji do zostania burmistrzem. W swoim "bogatym" życiu zawodowym dotychczas przepracował dwa lata w gminie oraz zarządzał klubem sportowym na prowadzenie którego otrzymywał pieniądze od rodziców i gminy. Zresztą z gminy podobno zwolnił się z powodu nadmiaru obowiązków. W trakcie kampanii wyborczej ten człowiek może zrobić wspaniałe show i obiecać wiele. Po wyborach przyjdzie zwykłe życie i będzie musiał pozyskiwać pieniądze, rozwiązywać problemy oraz zarządzać ludźmi czego dotychczas w swoim życiu zawodowym nie robił. Co on wtedy zrobi. Powie, że ma nadmiar obowiązków i te dwie panie mają zająć się załatwianiem tych spraw. Nie mogę tego pojąć, że te dwie Panie o takim statusie społecznym robią takie rzeczy i nie widzą tak oczywistych rzeczy. Pozdrawiam.
Na zakończenie, ku przestrodze polecam zapoznanie się z historią wyboru prezydenta Kielc gdzie człowiek o zacięciu sportowym został wybrany na włodarza.


22:02, 02.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

0 4

Kolejne wypociny Pana Zielińskiego 😉 22:10, 02.03.2024


WyborcaWyborca

7 0

Co wy macie z tym Panem Zielińskim? Trochę to już nudne. Napewno siedzi cały czas przed laptopem i pisze komentarze. To jak próbujecie go w coś dziwnego wrobić robi się już aż niesmaczne. To ta pozytywna kampania Pana Kaczora i jego ludzi? 22:31, 02.03.2024


B. B.

0 0

Jakie trzeba mieć kompetencje , żeby zostać burmistrzem ?
20:08, 11.03.2024


RadnyRadny

8 1

Nie chcemy burmistrza,którym będzie ktoś kierował z tylnego siedzenia!
22:29, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

5 6

Jedyny kompetentny kandydat na burmistrza to pan Majchrzak,nieumoczony.
23:04, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorgnojowicyObserwatorgnojowicy

4 2

Panie Pozazdrościć, jeśli ma pan/pani problemy z czytaniem ze zrozumieniem, to proponuję jeszcze raz wrócić do artykułu na temat Majchrzaka i przeczytać :) Przy takim doświadczeniu jakie posiada ten kandydat, może pracować wszędzie. Interesujące gdzie mógłby pracować Kaczor,skoro nawet kserowanie dokumentów w USC go przerosło, a umie tylko kopać w piłkę i jechać na plecach Kobusa. Jeśli ludzie tego nie widzą, to będziemy pływać w tej gnojowicy jeszcze kupę lat. Ta gmina to jednak stan umysłu 🤣 06:54, 03.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RudolfRudolf

1 0

Dobry inżynier nigdy nie wyszedłby walczyć o takiej wątpliwej jakości stołek i wypłatę która otrzymuje się 2-3 latach po studiach. Trzeba mieć naprawdę pod górkę w karierze zawodowej żeby rzucać sie kupskiem aby taki etat zdobyc. 10:44, 03.03.2024


ObserwatorgnojowicyObserwatorgnojowicy

0 0

Chyba, że ktoś ma kwalifikacje, ideały i pomysł. Pozdrawiam pana znającego HR payroll dla stanowisk inżynierskich 🤣 widzę, że mamy samych specjalistów w tej gminie, to dlaczego mamy taką sytuację i takich ludzi w urzędzie 🤣🤣🤣 16:04, 03.03.2024


KeszAndPejsrolKeszAndPejsrol

0 2

Zajechało korporacja - faktycznie tam gdzie sie jest numerem statycznym i odbiera pejrole możliwe ze takich zarobków nie ma.
Wystarczy być specjalista który wkłada wysiłek w to co robi albo jest po prostu bystry na tyle żeby go w takie inicjatywy jak kandydowanie na burmistrza nie wciągać. Nie zrozumiesz 16:53, 03.03.2024


Pytanie mam Pytanie mam

3 1

Motławska i Marciniak odydwie zmieniły front 🤣Motławska byle dieta 2 tys na śwozutkie auto byla a Marciniak z ultra PiS poszła w lewactwo , płakać czy się śmiać 07:31, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja Ja

1 0

Piekło zamarza 07:37, 03.03.2024


Kumpel z BielewaKumpel z Bielewa

0 0

Animator - to mi się podoba - czy będą imprezki przy ognisku ? Jaki kiedyś u nas w Bielewie ? Fajnie było 👍 07:35, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DanielDaniel

2 0

Będą imprezki ,balangi, dożynki, dni miasta. Przyjedzie gwiazda disco polo zapłacimy 50 tys... poczęstunek i picie za darmo byle zapomnieć o problemach gminy. 13:59, 03.03.2024


Ja Ja

2 1

Nie ma z kandydatem dyskusji bo nic nie wie , zablokowane komentowanie na tym jego komitetowym fb a filmiki o współpracy i łączeniu ludzi - to mi przypomina kampanię Majchrzaka sprzed 5 lat 07:46, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A Lechu co A Lechu co

0 2

A u niego to inaczej ? Wszystko tez poblokowane a większość komentarzy produkuje taka jedna co by chciała coś osiągnąć bez wysiłku. 10:21, 03.03.2024


KrzychuKrzychu

4 1

Burmistrzem winien być człowiek kompetentny,odpowiedzialny,a nie żeby ciągnęło się za nim nierozliczone sprawy w promieniu,nieprzejrzyste sprawy finansowe,bez kontroli publicznych pieniędzy,jak w ogóle gmina pozwoliła na takie niejasne działania publicznych pieniędzy,audyt winien być,i tego wymagają wyborcy.


08:04, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JozefJozef

0 0

Mam wątpliwości czy ci co kandydują na radnych,to chcą coś zrobić społecznie,bo teraz za wszystko się płaci,moja krewna kiedyś w latach 80 była radną,a z przywilejów był bilet darmowy PKS na terenie gminy.
08:09, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpolecznieSpolecznie

0 0

Jeden z tych kandydatów to ewentualnie społecznie może wypić jakiś trunek na dożynkach w ładnej miejscowości z DOSem i nic więcej. 10:01, 03.03.2024


EwaEwa

3 0

Pani Morawskiej już podziękujemy, 08:16, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilenaMilena

5 0

A pani Motlawska już zmieniła ekipę? już nie po drodze z obecną władzą,dziwne,dziwne i niepojęte. 09:09, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KaczmarKaczmar

2 0

Nauczyła się od Kaczmarka, który startował z Majchrzakiem później był z Nowakiem (widać po sesjach) a teraz startuje z Kaczorem. Świetni Radni nie ma co 🤣 10:00, 03.03.2024


CecyliaCecylia

5 1

Do stanowiska burmistrza,to trzeba dorosnąć,a nie mięć wybujałych ambicji,trzeba mieć konkretne kompetencje i odpowiedzialność za gminę
09:13, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

A o co chodzi z tym ogniskiem w Bielawie. Chyba nie jestem w temacie 09:52, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SołtysSołtys

2 0

Chłopcy kiedyś zrobili ognisko w Bielewie i m.in. kandydat kaczor latał z gołą du** i nawet pokazał ją Policji za co dostał mandat - trochę wstyd teraz 23:25, 03.03.2024


JasJas

7 1

A czy ktoś mi wytłumaczy jak Pan Kaczor mógł dogadywać warunki startu niby jego osób do Rady Powiatu z listy ASa z Panem Malickim skoro on nawet nie jest w zarządzie tego Stowarzyszenia? Za to w zarządzie jest Pan Kobus. Czy w Promieniu tak ważne decyzje też są omawiane z członkami a nie z zarządem? Druga sprawa jak można omawiać start jakiś osób bez narady z liderem tego ugrupowania na jakimś terenie? Na tym terenie liderem jest Pan Kobus i chyba tylko *%#)!& uwierzą w to, że bez niego były omawiane tak ważne kwestie. Mydlenie oczu mieszkańcom!!! Ktoś chyba myśli, że ludzie są tu ułomni! 09:57, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nowak i KrupkaNowak i Krupka

6 3

Wiem, że pewnie Państwo czytają te komentarze dlatego my wyborcy DOMAGAMY się audytu w tym klubie. Za te pieniądze wydane na ten klub gdzie i tak płacą rodzice oraz dają sponsorzy moglibyśmy nie jedną inwestycję zrealizować! Liczymy na Państwa! 10:04, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

4 0

Tak audyt w promieniu,bo tak winno się rozliczać z celowości wydatków publicznych. 13:41, 03.03.2024


WIADOKWIADOK

3 4

Czy fabryka tych tu pięknych w większości komentarzy mogła by zmienić ten jeden argument którym operuje? Wy tam macie jakieś seanse hipnotyczne na których wasz przywódca każe zamknąć oczy i powtarzać w kółko „Sprawdzić klub! Audyt w klubie!”? Coś wam się chyba WIDOK zaciął. 10:55, 03.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Boniek Boniek

5 0

W du*** mam jakiś widok czy as czy coś innego. Staje przed wyborem na kogo zagłosować. Jeśli wszystko w klubie jest cacy można to chyba udostępnić. Nie widzisz ,że prezes jest jednocześnie księgowym i jeszcze daje zarobić mnóstwo kasy facetowi od którego kupił mieszkanie? Jest czysty to chyba można takie dane udostępnić. Ta sielanka tam odbywa się też z Twoich pieniędzy. 14:05, 03.03.2024


Do boniekDo boniek

0 0

To zgłoś to do CBA a nie wylewacie tu gorzkie żale. 14:26, 03.03.2024


Boniek Boniek

5 0

Obojętnie kto wygra wierzę,że się tym zajmie bo to nie prywatny folwark tylko klub dotowany z naszych pieniędzy i nie potrzeba tu CBA. Rozumiem ,że takie wałki lubią ciszę i o to Ci chodzi. Klubik to jest 7 liga - wyników żadnych a budżet jak w 5 lidze i jeszcze narzekania ,że mało. 16:40, 03.03.2024


NeutralnyNeutralny

6 13

Co jak co ale Kaczor najbardziej nadaje się na burmistrza. Życzę dobrej niedzieli kochani 11:58, 03.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pokazał Pokazał

6 1

😂😂Tak idealnie to pokazał podczas spotkania 15:15, 03.03.2024


Do pokazał Do pokazał

1 7

Widać po komentarzach że się Kaczora boją :) trzymaj się 16:30, 03.03.2024


Zbychy PoluZbychy Polu

5 0

Czy Pani Monika P jeszcze nie tak dawno była mocno anty Kobuz? Tak słyszałem, a dziś z nim startuje 👎 Obłuda. 15:17, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

w punktw punkt

4 0

jeszcze niedawno ostro jechała po krupce i kobusie o ich zarobki ciekawe co jej obiecał Kobus i Kaczor ,jeden juz nic nie może a drugi jeszcze nic nie może ale nikt ci tak nie naobiecuje ile kobus a kaczor widze pilnie sie uczy "nabiera kompetencji" 17:45, 03.03.2024


WyborcaWyborca

11 6

Moim kandydatem na burmistrza jest Pani Honorata Krupka, która w przeciwieństwie do tych dwóch Panów wie co mówi i robi. Pan Przemysław Kaczor w swoich wypowiedziach "pływa", niby coś proponuje ale będzie na ten temat rozmawiał, itp., natomiast Pan Majchrzak długo nie interesował się tym co dzieje się na terenie gminy i teraz mówi o rzeczach, które już są realizowane jako o swoich pomysłach. I najważniejszy argument dotyczący KPO do realizacji którego potrzebna jest wiedza i doświadczenie 16:56, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

audytaudyt

0 2

Ludzie opamietajcie sie z tym audytem - to że Kaczor grozi audytem to nie znaczy że gmina może wejść do promienia, rodzicie sa tu najwazniejsci i to oni powinni zażądac papierów, tam podobno pomocnik pomocnika trenera dostaje kasę a kaczor ma podobno dwa etaty bo się w jerce w szkole etat dodatkowy co mu Nowak dał skończył od stycznia 17:49, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oczywiście Oczywiście

3 7

Oczywiście, że się boją. Mogli zabrać głos to stchórzyli haha to ci dopiero było zabawne. Pod artykułem Leszka 3 komentarze a tu lawina, widać bardzo ten strach i zazdrość oraz postawę hejtu. Brawo Przemek, tak trzymaj. A pan Leszek co tak niewinnie się kręcił pod salą w piątek ? :-) 18:31, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ruda Ruda

0 0

Tak Leszek w ukryciu na sali siedział i jego wilki w pierwszym rzędzie siedziały 22:50, 03.03.2024


LekarzLekarz

0 0

Paweł B co tam? Były jakieś imieniny z grochówka dla rodziny w ten weekend ? Pol internetu fekaliami zawalone - proponuje stoperan i lekka dietę przez najbliższe dni. Tort dopiero będzie wjeżdżał na sale. 19:13, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZainteresowanyZainteresowany

3 4

Na siłę próbujecie zniechęcić do Kaczora po tym widać kto ma największe szanse… 19:28, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiezynBiezyn

4 1

Oj chyba Państwo z Bieżynia przejęli klawiaturę 😉 zdrowo rozsądni podejmą wybór między Krupka a Majchrzakiem. 20:03, 03.03.2024


Maciej Wojtczak Maciej Wojtczak

4 2

Witam tak ładnie wypisujcie te wiadomości ale żaden z was nie potrafi się przedstawić z imienia i nazwiska
20:43, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChuckChuck

1 0

Łał jaki odważny, medal mu dać 21:21, 03.03.2024


SlawekSlawek

2 0

Panie Macieju podpisał się pan ,bo nic pan nie napisał. 07:56, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyqwerty

0 0

Sołtys23:25, 03.03.2024
Chłopcy kiedyś zrobili ognisko w Bielewie i m.in. kandydat kaczor latał z gołą du** i nawet pokazał ją Policji za co dostał mandat - trochę wstyd teraz

Czy to prawda? Komentarz został dodany wyżej na tej stronie 08:22, 04.03.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Jaś fasolaJaś fasola

0 0

Piękna reklama

08:42, 04.03.2024


Ruda Ruda

2 2

To co było kiedyś to przeszłość każdy niech pomyśli o sobie co robił jak był młody co ma przeszłość do wyborów zastanów się człowieku bo mądry nie jesteś Przemek jesteś dobrym człowiekiem tak Trzymaj. !!!!! 09:24, 04.03.2024


WiechuWiechu

0 0

Oczywiście,że prawda. Kiedyś powód do dumy wśród rówieśników dzisiaj nie bardzo 16:22, 04.03.2024


ObserwatorObserwator

0 0

Niech pierwszy rzuci kamieniem kto w młodości się nie bawił co było a nie jest nie pisze się w rejestr 16:48, 08.03.2024


CzarekCzarek

0 0

To była promocja Gminy i przyszły program!? 08:44, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

4 0

Niestety to świadczy o człowieku. Ludzie się nie zmieniają, tylko przyjmują różne pozy. Przykro mi 11:47, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarcinMarcin

0 0

Fajna gmina,nikt nie mówił że będzie lepiej,tylko śmieszniej 16:21, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JerkaJerka

0 0

A Pani Frankiewicz to z kim jest w końcu? Bo ludzie mówią, że Kaczor jej nazwisko wymieniał na tym spotkaniu 22:50, 04.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hania FHania F

3 1

Odpowiadając na pytanie -startuję i popieram Leszka Majchrzaka 22:58, 04.03.2024


Komentarze Komentarze

6 0

Dlaczego Pan Kaczor na swoim profilu wyborczym ma zablokowaną możliwość komentowania? U pozostałych można dodawać a u Pana nie 22:58, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StaryStary

2 1

Tylko mądrzy i odpowiedzialni nadają się na stanowisko burmistrza,nie niedojrzali mlodziency 23:18, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankaJanka

2 1

A Motlawska to niestabilna jak chorągiewka,nikt takich ludzi nie szanuje. 23:38, 04.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiecejWiecej

1 0

Ale tam więcej takich osób. I to nie tylko startujących do gminy ale również do powiatu. Chociażby Pani ze Zbęch Pole, która jeszcze jakiś czas temu najgorszych słów używała na tych Panów a teraz z nim startuje. Polecam unikać takich ludzi 05:59, 05.03.2024


głosgłos

6 0

ja to sie boję że przyjdzie ta ekipa z Bilską i Kobusem za plecami znowu u nas do władzy 😥uchowaj Boże 09:48, 05.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Oby nieOby nie

1 0

Dokładnie 09:57, 05.03.2024


GeniuGeniu

0 0

Taka prawda,taka prawda!!! 14:38, 05.03.2024


JolaJola

1 0

Jedyny plus- Bilska wygląda trochę bardziej kobieco 16:22, 05.03.2024


SlowikSlowik

0 0

Śmiali się ze Słowińskiej z zdjęciem z kampanii parlamentarnej ale ta Pani przebiła ją 21:16, 05.03.2024


WyborcaWyborca

1 0

Będziemy mieli jak za PiS-u, ktoś będzie rządził z tylnego fotela i nie ponosił żadnej odpowiedzialności. Musicie jednak przyznać że gość ładnie to sobie wymyślił. 13:07, 08.03.2024


FrancFranc

4 0

Kandydaci na radnych pana KacZora niewiarygodni, niektórzy zmienili swóje Poglądy, zmieniając przywódcę,cienko to widzę. 22:51, 05.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasjas

0 0

Wyborca13:07, 08.03.2024

Będziemy mieli jak za PiS-u, ktoś będzie rządził z tylnego fotela i nie ponosił żadnej odpowiedzialności. Musicie jednak przyznać że gość ładnie to sobie wymyślił.


nie ktoś a pan z bieżynia 07:05, 12.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WierzacyWierzacy

1 0

Uchowaj nas Boże,od samozwańczego lidera,jego wybujałego ego,ten co pisał "jestem stąd",bo my wszyscy jesteśmy stąd!!! 08:56, 12.03.2024


WierzacyWierzacy

1 0

Uchowaj nas Boże od samozwańczego lidera,na radnego do powiatu,tego co napisal jestem stąd, przecież my wszyscy jesteśmy stąd!!!! 09:12, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

2 0

Prawda,cale sedno wybujałego ego tego samozwańczego lidera,my też jesteśmy stąd! 09:17, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenioHenio

2 0

Wszyscy w programie mają budowę ścieżki rowerowe,przez 14lat nie wybudowano prawie żadnej, duże nakładów uważam że zmarnowano,w Swincu, gdzie rolnik po ciężkiej pracy idzie poćwiczyć na plac,w Bieżyniu centrum nauki,kilka milionów,bo ego samozwańczego lidera,takie inwestycje to robi się w centrum miasta gminy,a chodniki w stolicy gminy marne. 10:05, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziwionyZdziwiony

1 0

W programie przedwyborczym jest powołanie Zakładu Komunalnego,a w środku. Kandydatów na radnych jest były radny co głosował za jego likwidacją . Niepojęte! 13:56, 12.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiedzaWiedza

0 0

To obrazuje wiedzę tego Pana na temat gminy oraz osób, które wziął pod swoje skrzydła 14:05, 12.03.2024


JolaJola

1 0

Żaden z kandydatów nie ma w gruszkach na wierzbie budowy obwodnicy Krzywinia ,tiry metr od drogi 10:00, 14.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%