Przychodnia na os. Jagiellońskim przyjmuje pacjentów

Na początku bieżącego tygodnia pojawiły się nieoficjalne informacje o zamknięciu przychodni lekarza rodzinnego "Puls" z powodu zakażenia koronawirusem jednego z lekarzy lecznicy.

Przychodnia

Pacjenci są zdezorientowani, dlatego postanowiliśmy sprawdzić te doniesienia u źródła. Uzyskaliśmy informację, iż obecnie przychodnia przyjmuje pacjentów na dotychczasowych zasadach obowiązujących w czasie epidemii. – W tej chwili funkcjonujemy tak jak wszystkie przychodnie w całej Polsce informuje Janina Szeffner, lekarz w NZOZ “Puls”.Oznacza to, że po wywiadzie telefonicznym i wstępnym rozpoznaniu pacjent jest umawiany na bezpośrednią wizytę z lekarzem w przychodni przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności.

Ponadto, zgodnie z przyjętą niedawno procedurą, pacjenci z podejrzeniem zakażenia COVID-19 mogą zgłaszać się telefonicznie do lekarzy rodzinnych z przychodni, przez których zostaną odpowiednio dalej pokierowani.

Czy zatem w przychodni pojawiło się zakażenie i część pracowników objęta jest kwarantanną? Nie mogę potwierdzić, ani zaprzeczyćodpowiada krótko doktor Szeffner dodając jednocześnie, że pacjenci umawiani na wizyty są bezpieczni.

Osoby, które są pacjentami Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej “Puls” numery kontaktowe do przychodni oraz aktualne informacje znajdą tutaj. Z powodu dużej liczby pacjentów usiłujących dodzwonić się do placówki, niekiedy trzeba wykazać się cierpliwością telefonując do niej. Nam jednak udało się szybko skontaktować z lecznicą, dzwoniąc pod ogólnodostępne numery.