Zamknij

Nowe zasady obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Śmiglu

16:28, 27.05.2020 Redakcja Aktualizacja: 16:28, 27.05.2020
Skomentuj
Będą one obowiązywać od poniedziałku, 1 czerwca. Sprawę urzędową będzie można już załatwić bezpośrednio w urzędzie, ale pod pewnymi warunkami.

W holu urzędu będzie mogło przebywać maksymalnie 5 klientów. Kolejne 6 osób (po trzy na każde piętro), będzie mogło przebywać wewnątrz budynku.

W pierwszej kolejności każdy klient zostanie skierowany do Biura Obsługi Mieszkańca. Następnie, jeżeli będzie potrzeba spotkania się z danym pracownikiem, pracownik Biura Obsługi Mieszkańca pokieruje każdego do odpowiedniego pomieszczenia. Otwarta zostanie także kasa, w której będzie mogła przebywać maksymalnie 1 osoba. Ze względów organizacyjnych, codziennie o godzinie 10.00 kasa będzie przez 15 minut nieczynna dla klientów. Pozostałe godziny jej funkcjonowania pozostają bez zmian.

 Pierwszeństwo obsługi będą miały osoby, które wcześniej zapiszą się na wizytę. - Przed wizytą w urzędzie zachęcamy wszystkich mieszkańców do wcześniejszego telefonicznego kontaktu z poszczególnymi pracownikami. Obecnie wypracowywany jest elektroniczny system zapisów, który w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony i ułatwi mieszkańcom zapisanie się do konkretnego pracownika w poszczególnej sprawie - mówi Marcin Jurga, zastępca burmistrza Śmigla.

(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%