Nieczynna kasa na dworcu PKP w Kościanie

W wyniku decyzji podjętej przez dotychczasowego agenta, który nie przedłużył umowy na świadczenie usług, nastąpiło tymczasowe zamknięcie kasy na dworcu kolejowym w Kościanie.

Kościan. Dworzec PKP

Zakup biletu w pociągu na stacji bez czynnej kasy biletowej możliwy jest u drużyny konduktorskiej bez opłaty dodatkowej. Ponadto pasażerowie mają możliwość zakupu biletu za pośrednictwem platformy internetowej i aplikacji mobilnych.

Spółka POLREGIO podjęła już działania celem jak najszybszego wznowienia pracy kasy biletowej w Kościanie.

Szczegółowe informacje dotyczące rozkładu jazdy pociągów oraz możliwości zakupu biletu za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dostępnie są na stronie: https://www.pkp.pl/pl/home.

Numery infolinii do przewoźników kolejowych dostępne są na stronie: https://www.pkp.pl/pl/kontakt/przewoznicy-kolejowi.