Marka Coccodrillo doceniona przez klientów

Coccodrillo, czyli polska marka ubrań dla dzieci i niemowląt, została wyróżniona tytułem Superbrands. To niezależne i największe badanie konsumenckie wyłaniające najsilniejsze i najlepiej postrzegane marki działające na rodzimym rynku. Kościańska firma może pochwalić się tym wyróżnieniem kolejny rok z rzędu.

Superbrands to organizacja, która od ponad 25 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki na danym rynku na całym świecie, działając w blisko 90 krajach. Jej flagowym przedsięwzięciem jest dwuetapowe badanie Superbrands, które w Polsce jest realizowane od 15 lat. W pierwszym etapie, czyli ankiecie konsumenckiej, bierze udział ponad 10 tys. respondentów. Po jego zakończeniu nad wyborem laureatów debatuje Rada Marek, w gronie której zasiadają eksperci z dziedziny marketingu, badań, reklamy czy PR. Finalny werdykt to efekt połączenia badania konsumenckiego i rekomendacji wspomnianej Rady. 

Tegoroczna edycja badania została zrealizowana w styczniu 2021 roku. Po raz drugi do prestiżowego grona laureatów najsilniejszych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek dołączyła dziecięca, modowa marka Coccodrillo. – Bardzo cieszy nas to wyróżnienie, bo jest głosem zarówno konsumentów, jak i wybitnych ekspertów. Z naszej perspektywy szczególnie istotna jest pozytywna opinia naszych klientów. Tytuł Superbrands jest potwierdzeniem tego, że sukcesywna praca nad budowaniem naszej marki przekłada się na konkretne efektymówi Paulina Żaczyk, kierownik sekcji komunikacji marketingowej w Coccodrillo.

Coccodrillo jest znaną rodzicom polską marką odzieży dla niemowląt i dzieci, działającą na rynku od 2003 roku i należącą do spółki CDRL S.A z siedzibą w Pianowie w gminie Kościan. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.