Kościańskie Wodociągi uruchomiły eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta umożliwia szybki dostęp do rachunków wystawionych za wodę i ścieki w dowolnym miejscu i czasie.

Z eBOK-ów korzysta już obecnie wielu usługodawców dostarczających przykładowo gaz lub prąd. Po wprowadzeniu loginu i hasła klient otrzymuje dostęp do aktualnego rachunku, ale ma także dostęp do całej historii swojego konta, widzi od razu nieopłacone rachunki.

To wygodne, bo pewnie niejednemu z nas zdarzyło się zawieruszyć gdzieś fakturę przed jej opłaceniem. Poza tym e-faktura sprzyja ekologii.

Teraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta wprowadziły dla swoich odbiorców Kościańskie Wodociągi. System obsługuje firma Tytan. By móc korzystać z konta, należy wejść na stronę https://ebok.wodkan.pl/Koscian, a następnie wpisać swój login, którym jest kod nabywcy z faktury. Musimy również podać adres mailowy i specjalny kod widoczny na obrazku. Po zalogowaniu konieczne będzie przejście procesu rejestracji.

W razie problemów z rejestracją, można skorzystać z pomocy telefonicznej pod numerem 65 512 13 88 wew. 21 (w dni powszednie w godz. 7.00-15.00). Korzystanie z portalu eBOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.